Update m.b.t. het coronavirus
1
juli
Uiteraard houden we bij Repair Care de ontwikkelingen m.b.t. het coronavirus nauwlettend in de gaten. De Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) heeft het uitbreken van het coronavirus (COVID-19) tot een pandemie uitgeroepen en ook in Nederland is nadrukkelijk gevraagd om verdere verspreiding zo veel mogelijk te voorkomen. Daarom hebben we ook bij Repair Care voorzorgsmaatregelen genomen.
1 juli 2020
Door de versoepeling van de maatregelen omtrent corona is het voor Repair Care weer mogelijk om opleidingen te geven! Vanaf 1 september gaan we hier weer mee starten. Om de opleidingen veilig op te kunnen starten, houdt Repair Care uiteraard rekening met de richtlijnen van het RIVM en alle daarbij behorende maatregelen. Hiervoor heeft Repair Care een protocol opgesteld. Dit protocol is niet alleen van toepassing op de opleidingen op het hoofdkantoor in Waalwijk, maar ook voor de opleidingen op locatie.
Een onderdeel van het protocol is bijvoorbeeld een vragenlijst voor de deelnemers. Alleen wanneer deelnemers geen corona-achtige klachten hebben, mogen ze deelnemen aan de opleiding. Verder zijn er extra hygiënemaatregelen getroffen en wordt 1,5 meter afstand gehouden .
Door het opstellen van dit protocol is geprobeerd voor iedereen een zo veilig mogelijke werksituatie te creëren. Het is niet de bedoeling om van de Repair Care opleidingsdag een statische en angstige gebeurtenis te maken, maar om een, onder de gegeven omstandigheden, zo veilig en plezierig mogelijke dag voor iedereen te waarborgen. We zien u dan ook graag weer verschijnen op onze opleidingen!
30 maart 2020
Zoals eerder gemeld willen we bij Repair Care, waar mogelijk, onze bijdrage leveren om de gevolgen van het coronavirus zoveel mogelijk te beperken. De afgelopen twee weken hebben we meerdere verzoeken gekregen van diverse instellingen met de vraag of wij ze kunnen voorzien van onze nitril handschoenen. De verwachting is ook dat we nog meer van deze verzoeken gaan krijgen. Vanzelfsprekend gaven en geven we gehoor aan deze verzoeken.
Dit heeft echter wel tot gevolg dat er per week slechts een maximum aantal dozen handschoenen uitgeleverd kunnen worden aan onze verkooppunten en we deze orders ook niet in backorder plaatsen. Het kan dus zijn dat er geen EASY•Q handschoenen uitgeleverd worden. Wij vertrouwen op het begrip hiervoor van al onze relaties en klanten.
17 maart 2020
Alle geplande opleidingen, zowel op locatie als op ons hoofdkantoor, zijn geannuleerd tot en met 6 april. Hiervoor zijn inmiddels nieuwe data ingepland. Afhankelijk van de ontwikkelingen zullen we rond die tijd beslissen of het annuleren van verdere opleidingen noodzakelijk is.
Omdat we direct contact met anderen zoveel mogelijk willen beperken, zijn bezoeken aan relaties grotendeels afgelast en werken zoveel mogelijk medewerkers van Repair Care thuis. We zijn echter wel gewoon telefonisch bereikbaar via het gebruikelijke telefoonnummer. Ook orders kunnen gewoon geplaatst worden en worden door ons op de gebruikelijke manier uitgeleverd.
Voor wat betreft overige vragen en problemen kijken we per situatie naar de meest passende oplossing die mogelijk is, gezien de omstandigheden.
Met deze maatregelen wil Repair Care zorgdragen voor de gezondheid van onze medewerkers én onze partners en opdrachtgevers. Ook willen we de continuïteit van onze producten en dienstverlening blijven waarborgen. We rekenen op een goede samenwerking om de gevolgen van het coronavirus zoveel mogelijk te beperken. En waarbij de gezondheid van ons allemaal voorop staat!