Nieuwe huisstijl Repair Care
Waalwijk, 1 september – Repair Care heeft vanaf 1 september een nieuwe huisstijl. De Bataafsche Teeken Maatschappij uit Rotterdam is verantwoordelijk voor de nieuwe visuele identiteit. Ook het logo heeft een subtiele verandering ondergaan.
Rustiger en strakker, maar wel duidelijk herkenbaar. Dat waren de uitgangspunten. Daarom vervult de kleur groen nog steeds een prominente rol. Het steeds terugkerende beeld van de spatel ziet u echter niet meer terug.
Nieuw logo en nieuwe pay-off
Het raam, al sinds jaar en dag het vertrouwde beeldmerk van Repair Care, blijft terugkomen in ons logo. Wel zijn de vormen wat ronder geworden en is er meer nadruk voor het groene kruis, wat zichtbaar is in het midden van het raam. Hiermee wordt de link gelegd naar hetgeen Repair Care voor staat: gezond geveltimmerwerk. Daarnaast hebben we ‘International’ uit ons logo gehaald. Hiermee komt er meer nadruk op de merknaam. Tevens is er een nieuwe pay-off: De basis in houtreparatie (deze was duurzame reparatie oplossingen).
Geleidelijke invoering
Vanaf 1 september treedt Repair Care officieel naar buiten met de nieuwe uitstraling. De veranderingen worden geleidelijk doorgevoerd. De komende maanden zal men de nieuwe huisstijl dus steeds vaker tegenkomen.