Hoogste klanttevredenheidsscore ooit
1
maart
Wij hechten veel waarde aan hoe je als klant de producten en dienstverlening van onze organisatie beleeft. Daarom hebben we in samenwerking met het onderzoeks- en adviesbureau Integron een onderzoek uitgevoerd naar de klantbeleving.
Wat hebben we gedaan?
Halverwege januari hebben wij een onderzoek uitgestuurd. Het is met groot genoegen dat we het fantastische nieuws delen dat onze recentelijk gemeten Net Promoter Score (klanttevredenheidsscore) een indrukwekkende 72 bedraagt (op schaal van -100 tot +100)!
Hoogste klanttevredenheidsscore ooit!
Deze NPS-score van 72 betekent dat er per saldo 72% van de ondervraagden Repair Care aanbeveelt aan anderen, zoals collega’s. Dat is een prachtige score waar wij trots op zijn.
Om deze prestatie in perspectief te plaatsen, hierbij enkele vergelijkingen maken met andere toonaangevende bedrijven in verschillende sectoren: Starbucks: 77, Coolblue: 71 en Apple: 61.
Het feit dat we onze NPS-score in lijn kunnen brengen met grote namen zoals Starbucks, terwijl we zelfs vooruitlopen op bedrijven als Coolblue en Apple, spreekt boekdelen. Dit is slechts een begin. We zijn trots op wat we hebben bereikt, maar we blijven streven naar verbetering. Daarom is het van cruciaal belang dat we de feedback analyseren en begrijpen, zodat we gerichte acties kunnen ondernemen om onze dienstverlening verder te verbeteren.
Aan iedereen die deel heeft genomen aan het onderzoek: nogmaals dank voor deelname! Mocht je niet hebben meegedaan maar wil je graag feedback achterlaten? Dan kan dat op onze Google-pagina.