Luijten-VVZ: “Repair Care maakt klanten wegwijs in de wereld van houtrotreparatie.”

dsc01762
vrijdag
22
maart

Onze samenwerkingspartners zijn onmisbaar voor het verspreiden van onze producten én onze kennis. Via bedrijven als groothandels en onderhoudsbedrijven maken we gebruikers wegwijs in de wereld van houtrotreparatie. Deze partners kiezen we zorgvuldig uit. We vinden het namelijk belangrijk dat zij dezelfde visie uitdragen: ons onderhoudsvak continu blijven ontwikkelen en verbeteren. Verfgroothandel Luijten-VVZ zet zich daar al decennialang voor in. Verkoopmedewerker Armand Dek vertelt waarom de samenwerking met Repair Care voor hem en zijn collega’s zo waardevol is.

Een warm bad
Zo’n vijfentwintig jaar geleden fuseerden Verf Verkoop Zeeland en Luijten tot één organisatie: Luijten-VVZ. Inmiddels is het bedrijf toonaangevend in de verfbranche met tien vestigingen in Zuidwest-Nederland. De samenwerking met Repair Care is al in de beginjaren ontstaan en is uitgegroeid tot een fijne wisselwerking die voor beide partijen zijn vruchten afwerpt. Armand is al meer dan 5 jaar in dienst bij Luijten-VVZ en is voor de winkel in Goes verantwoordelijk voor onder andere de inrichting en de acties. Hij vertelt trots over het bedrijf: “Klantenbinding en klantenservice staan bij ons hoog in het vaandel. Wanneer een klant bij ons binnenkomt, gaan we direct in gesprek. We vragen door op de klus van de klant en achterhalen welk product geschikt is. Zo gaat de klant met het juiste product én met een passend advies de deur uit. Die klantgerichtheid voelt voor onze klanten als een warm bad.”

Een win-winsituatie
Naarmate Armand verder vertelt, wordt het duidelijk dat Luijten-VVZ écht een stapje extra zet voor klanten. Want het bedrijf biedt – naast het complete Repair Care-assortiment – ook de gecertificeerde opleidingen van Repair Care aan. “We merken dat de ervaring van klanten met houtreparatie en hun inzicht in de mogelijkheden soms nog beperkt zijn. Met de opleidingen van Repair Care laten we ze kennis maken met het fenomeen houtrot en met de producten voor houtrotreparatie. Daarnaast is een certificaat voor het behandelen van houtrot steeds vaker een eis in de bouwwereld”, legt Armand uit. Repair Care verzorgt de trainingen, Luijten-VVZ zorgt voor de deelnemers en de trainingsruimte. Een win-winsituatie, volgens Armand: “Op deze manier binden we klanten aan ons bedrijf, laten we ze kennis maken met de producten van Repair Care én brengen we kennis over waarmee klanten kunnen bijdragen aan de ontwikkeling van ons onderhoudsvak. Vooral dat laatste is een doel dat we gezamenlijk nastreven.”

Korte lijntjes
Armand werkt om meerdere redenen graag samen met Repair Care. “Allereerst zijn we natuurlijk tevreden over de producten en trainingen zelf. Deze leverancier loopt voorop met zijn producten, kennis en service en straalt dat ook uit. Terecht, want aan alles is gedacht; de uitstraling van de verpakking, de begrijpelijke productinformatie en het handige stappenplan. En in de trainingen worden onze klanten zelf expert in houtrotreparatie.” Maar Armand ziet Repair Care ook als een fijne sparringpartner. “Het contact is laagdrempelig en de lijntjes zijn kort. Repair Care is een toegankelijke organisatie en denkt vaak met ons mee over bijvoorbeeld acties of de presentatie van producten. Dat maakt dat Repair Care echt van waarde is voor ons bedrijf!”

Neem contact op