Medewerker aan het woord – Jacqueline Bouman

medewerker aan het woord - Jacqueline Bouman
donderdag
28
november

Het is weer tijd voor de rubriek ‘Medewerker aan het woord’. Met deze keer Jacqueline Bouman. Sinds april van dit jaar ondersteunt zij onze managers als Management Assistent. Jacqueline is getrouwd met Maarten en samen hebben zij twee zoons.

Hoe ben je bij Repair Care terechtgekomen?
Sinds april 2019 ben ik werkzaam bij Repair Care. Door veranderingen bij mijn vorige werkgever deed ik daar voornamelijk de financiële administratie, niet de werkzaamheden die ik graag doe. Ik ben daarom gaan zoeken naar een andere baan en kwam de vacature Management Assistent van Repair Care tegen. Deze vacature vond ik zelf heel goed bij mij passen en ook de werkzaamheden klonken heel interessant. Zodoende heb ik gesolliciteerd en na een paar gesprekken klikte het van beide kanten heel goed. Ik ben toen in april 2019 bij Repair Care gestart.

Hoe ziet jouw werkdag eruit?
Mijn dagen zijn gevuld met afwisselende werkzaamheden. Agendabeheer, plannen van bijeenkomsten voor het Internationale Management Team en de managers ondersteunen in hun werk. De managers kunnen alles waar ze geen tijd voor hebben en wat ik voor ze kan doen, bij mij neer leggen, zodat ik het kan uitwerken.

Op dit moment is vooral het plannen van interne trainingen voor mijn collega’s in Nederland, Engeland en Duitsland een grote klus. Het plannen van een datum waarbij alle collega’s kunnen, is toch een uitdaging. Verder heb ik natuurlijk mijn dagelijkse werkzaamheden, zoals de post en e-mails verwerken. Al met al een uitdagende baan waar ik zeer blij mee ben!

Wat vind je het mooiste aan het werken bij Repair Care?
In dit eerste halfjaar heb ik gezien dat iedereen goed met elkaar omgaat. Je komt binnen in een open organisatie, waar iedereen bereid is je te helpen. Maar daarnaast vind ik ook de persoonlijke ontwikkeling van medewerkers, waar veel aandacht aan besteed wordt, een heel goed punt.

Wat beschouw je als je grootste succes bij Repair Care?
Ik kan nog niet echt praten over een groot succes bij Repair Care; daarvoor werk ik hier nog niet lang genoeg. Ik hoop dat het volgende evenement dat ik ga organiseren een groot succes zal worden!

Kun je iets over jezelf vertellen wat weinig collega’s van jou weten?
Ik ben een redelijk open boek dus ik denk dat ze al best wat van me weten, maar in mijn vrije tijd kook en bak ik graag.

Neem contact op

Thumbnail Corporate VideoRepair Care is gesloten tijdens de feestdagen